ArasisMom Sebis3232 Benim için öyle oldu. Doğum anında bebek doğduktan sonra tansiyonum çok düşmüştü sakinleştirici verdiler çıkış ve dikiş anını hatırlamıyorum 🙈
Sebis3232 ArasisMom ne güzel atlatmissin ama bitmiş kuzum darısı basima son 3 hafta uyuyamiyorum korkudan 😣😣😣
ArasisMom Sebis3232 inşallah çok güzel ve rahat bir doğum olur 🙏 Stres yapma hiç ben çok yaptım hiçte yaptığım gibi değilmiş 🤗
Sebis3232 ArasisMom insallah canım 3 haftam kaldı inan şikayetlerin arttı hem iyi değilim hemde korku sardı