annelik16 gerçekten cesaretinize şaşıp kaldım malesef olumlu bakamıyorum önceleri herkes evde doğum yaparmış hiç anormal bir şey yok ama beklenmedik bir durum gelişse hastanede belki bir cihazla bir şeyle hızlıca çözüm üretilebilir . Onceden de bir o kadar bebek gebe kaybi vardi.
Nefes alamasa Allah korusun evde ters çevirip poposuna mi vuracaksınız :(
Ben asla cesaret edemezdim.