Tugbaaelbr Kızlar ben wee nin göğüs pedini almıştım ama hiç memnun kalmadım acil bi şekilde önerebileceğiniz marka var mı
Ecesuben Tugbaaelbr benimde çok ıslanıyordu en iyi tutan lansinoh olmuştu. Diğerleri sürekli kayıyordu çıkıyordu yapışkanları tutmuyordu bi de kalın olduğu için rahatsıZ ediyordu