NurzelikCenk öncelikle geçmiş olsun Allah tekrarını yasatmasın hemen hemen aynı şeyi bende Mart ayında yaşadım benim kendi kendine 6 haftalık falandi keseyi gördük 3 gün sonra kanama ile birlikte müdahalesiz düşük oldu çok zor bir süreçtir hastaneye gidip sürekli değerlere baktiriyordum doktorum beta HCG 0 lanmali dediği için her seferinde oradaki hamilelerin görmek çok yipraticiydi sonra temmuz ayında tekrar hamile olduğumu öğrendim ve yine düşük değerle ogrendigim için sevinemedim bile afedersiniz evden dışarı bile cikmiyordum her 10 dk da bir tuvalete gidip iç camasirima bakıyordum artık annem ve eşim bile benim bu durumu rüyalarında görür olmuştu insan ne yaşadığını bir kendi biliyor korkmaniz çok normal Allah a dua edin onu vekil kılın ve güzel şeyler düşünün benim en çok dediğim şey seneye bu zaman kızım büyüyecek elbisesini giyecek en ufak bi sıkıntıda seneye diye düşünüyorum şuan 23+1 deyim ve hiç hamilelik belirtisi yaşamadım buna da çok korkup defalarca Dr a gittim her seferinde dr kizdi kusmak mı istiyorsun iyi bişey mi dedi yolladı zamanla bende alıştım ama insan ister istemez korkuyorum 2 gün önce de hareket etmiyor diye ağladım gece yarısı ama kalkıp bir parça beyaz çikolata attım ağzıma baktım bizimki canlandı 😂 rabbim kucağımiza alacağımız günleri de göstersin güzel düşünün herşey güzel olsun nasibinde nasibimizde ne varsa onu yaşayacağız