Anne03433 Merhaba arkadaşlar 35 haftalık hamileyim sezeryanla doğum olacak kaçıncı haftada söylüyor doktor sezeryan gününü
Elalale Anne03433 Ben 35+4 de Kontrol için gitmiştim doktorumuz ben sormadan bugün gününü belirleyelim demişti o gün almıştık planlı sezeryandı baştan beri zaten.
Elalale Anne03433 38+3 e istedim ben o gün olacak ama doktorum bana bırakırsan 39+0 da alalım ne kadar çok durursa o kadar iyi bebek için annesi demişti. Bebeğin gelişimi iyiyse 38+0 dan itibaren alınabilir sorun olmaz dedi baştan zaten.