demetsarali aslında olan değerler bizim için normal fakat hamilelikte tsh hormonu kendiliğinden 2,50′nin altına düşüyormuş, mucize 🤲🏻 çünkü yüksek tsh hormonu bebekte zeka geriliğine, gelişim geriliğine sebep olabiliyormuş ama korkma bunun için 8′i 9′u falan bulması gerekiyormuş tüm bu ilaçlar falan temkin amaçlı sen içini temiz tut ilaçlarını alınca aksatma yeter sanada çok çok geçmiş olsun canım 🙏🏻🤲🏻