Kızlar oglum 2 aylık şile devlet hastanesi gitım solunum sıkıntısı var dedı bebegın durumu kritik deyip benı goztepe egıtım arastırma hastane sevk etti yenı bınaya oglum 10 gundur orda bılgı alıyorum bana hep aynı durumda diyorlar gelişme yok nasıl olur boyle şey ya bunlar arastırıyoruz diyorlar 10 gundur hic mı arastırıp tedavi edilmez Allah rızası için ben oglumu o hastane cıkarmak istiyorum ama yabancısıyım buranın hangı hastane ıyı oglumu gotursem zeynep kamil nasıl hastane dıger hastane yatan bebeklerin annesı ıse olumsuz konusuyor lar kimi 4 ay kimi 3 ay dır bebekleri bu hastane yatıyor