Slm kizlar benimde.
Benimde tup bebek tedavisiyle hamile kaldim bi dis gebelik bi kimyasal gebeligim. Iki asilama buda 2 tup bebbek denemem ve sukur ki bu tuttu ama korkularim bi turlu gecmiyo hic bi belirti yok hcg cok iyi gidiyo ama korkularim var 12 .7 haftalik olucam ama ve kalp atisiningormye gidicem ama bu korkular beni mhavetti acaba bos gebelikde bulanti kusma vs seyler.oluyormu