Sen1meleksin Kızlar 33 haftalığız belim çok ağrıyor ne yapabilirim bacagımda ağrımaya başladı bugün günlükte yürüyüş yapıyorum artık yürümekte cok zorlanıyorum tavsiyeleriniz var mı
Aysenur05 Sen1meleksin sıcak su torbası koyuyorm bn belime ancak öyle geçiyor özellikle akşamları çok ağrıyor 😣
Bebek-geliyor Sen1meleksin siyatik ağrı olabilir ayaklarınızı yükselterek uzatıp masaj yaptırın benimde çok oluyor.
Ght Sen1meleksin belinin arkasına sert bir yastık koy tam belle sırtın arasiina dik bı şekilde oturccanim benim agriyinca öyle yapıyorum yarım saat sonra geçiyor.
istanbul3434 Sen1meleksin canim annemin bel fitigi var fizik tedavide soylemislerdi belle ilgili sinirler ayak altinda orta noktada birlesir diye. Eger kardesin veya eşin birisi ayak altina masaj yapabilirse baya rahatlarsin. Ozellikle tam orta çukura masaj yapacaklar
Sen1meleksin AhsenFatma sıcak su koyuyordum ilk zamanlar torbayla o biraz rahatlatıyordu ama şimdi yok yani
Mld Ben magnezyum aliyorum, inanilmaz faydasini gördüm. Hele gece olan bacak agrilarima cok iyi geliyor