GAda Hanımlar bugün adet sancısı yaşadım 2 saat duraksız ve biraz hafifledi bel ağrısı oldu arada karnın sertleşti ve hala bel ağrım var adet ağrısı gibi kontrolüm haftaya birde rahmimde acı var geçmeyen bu arada 24 haftadayım
Esra2580 GAda yani niye bekliyorsunuz ki o hafta da o kadar ağrı normal değil bence adet sancısı gibi diyosunuz bide Allah korusun .
Esra2580 GAda 29 haftaligim hiç öyle ağrım olmadı illa hafif oluyor ama geçiyor hemen . Bence sen hemen bı hastaneye git bebeğe baksınlar
Baloglusumm GAda benimde adet sancılarım oluyor 3 4 saniye sürüp geçiyor çok şükür şiddetli değil ama 22 haftalık hamileyim biraz enfeksiyon var acaba ondan mi doktorunuz ne dedi
GAda Baloglusumm nst sancı aletine bağlandım çıkmadı birşey bebekte iyiydi çok şükür alttan muayene etti serviks iyiydi açılma yoktu ama kasılmaların olduğu için ilaç başladı. Yarın tekrar kontrolüm var
GAda Baloglusumm takip et ağrılarını geçebilir adet döngüsü günün de olabilirsin ama doktoruna danışmakta fayda var
ironbaby GAda benim de aklıma ilk bu durum geldi, eğer adetiniz düzenli ise 28günlük periyot 24.haftada gelmiş oluyor, ama bu kadar uzun ve şiddetli olması korkutucu. Dikkat edin üşütmeyin,ben üşütme mevzusunu ciddiye almazdım ama çok önemliymiş