Melike0642 ben gittim canım ve mutlaka doktora gitmelisin önce kadın doğumcunla konus o sana hangi ilaçları verceğini biliyor zaten apse yaptıysa tek vereği aqumentin, bebeğe zararı yok merak etme , hamileliğinde idrar yolu enfeksiyonu diş enfeksiyonunda tek verdikleri antibiyotik diye biliyorum b etken maddeli oldugu için zararsızmıs . benimde porselenlerimin altındaki dişlerim çürüdü muhtemelen, önce antibiyotik kullandım hatta dedim doktora zararı olmazmı diye , bebeğe apsenin daha cok zararı var kanına karısırsa ikinizede zarar verir dedi ben hemen başladım kanal tedavisi yaptı canlı canlı morfinsiz , sonrq orayı açık bıraktı kapalı durdukça bakteri üretiyormus, doğumdan sonra tekrar gidicem çektiricem muhtemelen