Cgu17 bende 18.haftadayım iki kere hafif kahverengi lekelenmem oldu doktoru arayıp nolur nolmaz gelin bebeği kontrol edelim dedi. Bizdede çok şükür bi sıkıntı yoktu bazen olabiliyomuş arkadaşlarında dediği gibi. Doktor iki gidişimde de düşük iğnesi verdi acilde vuruldum her ihtimale karşı verdim dedi. Çok şükür iyiyim sonrasında bida olmadı. İnşaAllah sizinde öyledir😇🙏