Anneyim11 https://imgyukle.com/i/aKqO2x daha önce alan kullanan varsa yorumlarını belirtebilir mi park yatak almak istiyorum yoykonun bu modelini begendım anne yanı olmasınıda sevdim kullanan anneler deneyimlerinizi paylaşırmısınız 🙏🏻
sue92 Ben de bu modeli tercih edicem annemlere alıcaz. Oraya gittiğimizde kullanıcaz inşaallah. 25kg’a kadar taşıyomuş. Bu yönden çok beğendim ben. Şekli ve renkleri de güzel. Modern duruyo. Bana da burdaki anneler önerdi☺️☺️