İyi akşamlar arkadaşlar sezeryan doğum yapacağım normalde 15 ocakta olacaktım fakat doktor bugün plasenta da yaşlanma başlamış hemde bebek çatıya iyice yerleşmiş her an gelebilir dedi. İki üç gün öne alalım doğumu dedi. Usg ye göre 39 hafta, sat a göre 38,5 haftalıkken bebeğimi kucağıma alacağım. Plasenta yaşlanmasının herhangi bi sıkıntısı olur mu?