filizzx arkadaşlar progestan fiitil kullanmaya başladım bugün biraz fazla akıntım oldu normal mi sizce?
Bebek-geliyor filizzx vajinal kullanımda beyaz kremsi akıntı oluyor hemen kalkmayın ama kalksanız da erimeyen kısımları geri geliyor maalesef 🤦🏻♀️
gulsahgul26 Hap yan etki yapar diye fitil olarak kullan dedi doktorum ama bendede çok akıntı oluyor bide üstüne hafif idrar yolu enf vardı biraz korktm başlarda ama giderek alıştım sık çamaşır değiştir suya dikkat et
FatmanurAyz filizzx benım ılk haftalarda başlamıştı akıntı hala devam edıyor ama cok fazla degıl korkma canım akıntı onemlı bsy degıldır herhlde kan olmasında 😊