H-ln Merhabalar👋 20.haftadayım ve yürüyüş yapınca veya yorulunca vajinal bölgede ağrı hissediyorum:/ Normal midir??
Merve10090 H-ln benimde vajinada ağrı var 20+5 te başladı. Rahim genişlediği için oluyormuş. Bebek büyüdüğü için . 20 haftadan sonra bebek hızlı büyüyor
MervErdo O ağrıların haftan geçtikçe devam edick ben 26 haftalığım ağrı da var uyuşukluk da yere çömelmeye çalışsam sanki yortılcak gibi hissediyorum dr vücudun doğuma hazırlanıyo normal dedi