Selam kızlar daha önce yazmıştım gecen salı doğum şeklinde düşük yapmıştım sabahina kürtaj oldum sebebi tum vücudu, deri altinda, organları ve beyninin içini ödem sarmış. ve kist vardi tüm vucudunda beynindede sıkıntı varmış 5 doktora gosterdik oluru yok ense kalinligi 7.3 mm cok fazlaydi bi ksc haftaya patlayip bana da zarar verebileceğini söylediler cok üzüldüm çok ağladım halen daha kötüyüm normal. Bir gebelik değilmiş malesef… Başına böyle bir şey gelen varmı? Tekrar gebelik istiyorum fkaat doktor 6 ay diyor… Kürtaj oldugumda 12+1 dim… 🥺