Mennu evet ilk orandan düşüyorsa hamilelikde problem var ıkı katı oluyorsa sorun yok dedi , fakat böyle ara ara lekelenmelerim icin hic bir şey söylemedi evet ilk hamilelik oldugu icin bizde blincsiziz , doktoru da zaten iyi tercih edemediğimin farkına vardım