Feride34 Heypardon ultrasonda anlamadım doktor kontorulümde ölçülüyodu o zaman diyodu doktorum hep yüksek çıkıyodumdoktorum da önerilerini söyledi böyle yap gene düzene girmezse ilac tedavisine başlarız geçmedi gün gittikçe daha da artıyodu sonra 2. Tansiyon ilacını verdi ben yanında bide diyetisyene başvurdum hamilelik için çol şükür düzeene grdi
archmom Heypardon biz 2 gün sonra 20 haftalık oluyoruz kızımla . 53.5 ile hamile kalmıstım 55.3 suan . Ama artık ufaktan bir şişkinlik olmaya basladı göbeğimde de 🥰
BurcuLice Heypardon biz 22 haftalığız kıpır kıpırız maşallah kaç kilo aldım henüz bilmiyorum ama fazla almadım gibi en son 4 kilo almıştım inş hala öyledir patlıcan kadar olduk sağlıkla gelir inş bütün bebişler 🌸
TugceG Heypardon ilk gebeliğimde şeker yüklemesiyle anlaşıldı açlıkta toklukta yuksek cıktı bu gebliğimdede zaten daha once oldugu için açlığa bakıldı oda yuksek cıkınca tekrar yapılacak ona gore ya diyet ya insülün başlanacak
Siboli Bizde 22+0 tam bugün detaylıya girdik şükür herşey yolunda dedi kilosu 430gr boyu 28cm normal haftasıyla uyumlu dedi sizin kaç gram bebişler
Zeynep0606 Siboli cnm 28 mi boyu uzun gibi gdi bana brnimde 20 hafta 21 cm 330 grm mis bugun ki olcumde fakat 19+3 uyumlu da yaziyordu kagitta🤔
Hulyamert- Karadeniz61 benim de 2 ay var 30. Haftada ben de gideceğim maalesef öyle ufacık bişey içinize kurt düşüyor
Feride34 Heypardon ederim tabi tatlım ama 12 8 gayet iyi ama yediklerine dikkat et tuz ekmek yaglı şeyler tüketme çok dikkat et limonlu su tüketmeye çalış
Siboli Zeynep0606 evet canım benim boyum 176 eşimin 180 uzun olcak dedi hatta doktor bende şaşırdım ama doktor normal dedi🥰
Hannf Benim de 21+2 çok şükür iyiyim ayrıntılı ultrason gitmedim sorun olurmu acaba gitmek istemiyorum sanki
Sevii Bugun 22+0 olduk, detayli ultrasona gittigimde 21+3 haftaliktim bebegim de 22 cm 353gr ama 20+2 haftaya uyumlu oldugunu soyledi doktor. Ilerleyen zaman da haftasina uyumlu olur insallah. Bende 5-6kilo arasi almisim