İyi günler hanımlar ben epilasyona gidiyorum ve genital bölgeme buz tutuyorlar uyuşsun diye bildiğimiz buz kalıbını 15 dk falan turuyorum bu ay adetime 8 gün kala gittim epilasyona ve hala adet olmadım 4 gün geçti sadece lekelenmelerim oluyo kasık agrıları sabah mide bulantısı ateşim çıkıyo gögsüm baya dolgunlaştı ama test yaptım gebelik çıkmadı gecikmem o buzdan kaynaklana bilir mi yoksa hamile olma olasılığım va rmı erken mi test yaptırdım 1 hafta falan geçsin bidaha mı yapmalıyım şuan hiç adet olucak gibi degilim