Ben 0-3/3-6/6-9 zıbın aldım birazı kısa birazı uzun kollu Nisan ayında doğumum . Otrivina burun şeysi,küvet kova su dökme şeyi aldım,emzik,biberon,ateş ölçer, 2 takım hastane çıkışı şimdilik 1 tane tulum bir kaç takım pijama takımı üç tane falanda eldiven bir kaç tane de alt pijama aldım bitane de kalın bebek battaniyesi aldım bide tırnak makası aldım anne bebek çantası aldım bunların hepsini liste yap yaz işte . Kimisi inciğini cinciğini alıyor gerek yok tarak almadım mesela onuda doğunca alırım yada bi ara bi yerde denk giderse alırım önce genel alınması gerekenleri al liste yöntemi yaparsan daha iyi olur .