DuyguSerkan Benim de çarpıntım fazla oluyordu. Kan ilacı kullandıktan sonra azaldı. En azından günde 1 sefere düştü. Ondan önce çok kötü oluyordum. İçmenizi tavsiye ederim. Benim kullandıgım gynoferon ilk zaman bünyem tepki vermişti ama dayanmıştım sonra alışıyorsun. Kan demir aynı ilaç oluyor. Hanile bir arkadasım da kullanmamıştı son zamanlar doktoru kızmıstı her gün serum yemişti. Bana kesinlikle kullan demişti.