EbruAslan Merhaba hamile anneler. Kullandığımız folik asit ve vitaminleri içtikten sonra kusan var mı ? Benim yeni başladı doktora sordunuz mu hiç etkisi oluyormu acaba🤷♀️
Mom091 EbruAslan yan etki yapmis olabilir benm de bi kan ilacim oyleydi icerdim aninda kusardim doktorum degistirdi suan ki kullandigimda sikinti yasamiyorum isterseniz bi doktorunuza danisin degistirir ☺️
melissasarikan EbruAslan ben demir ilacinda oyle oluyordu doktora soyledim hapi degistirdi arada halla midem bulaniyor sanki ama hapj ictikten sonra uzaniyorum uyuyorum uyaninca gecmis oluyor guzel taktik yanliz oneriyorum
Mervemelih EbruAslan ben folik asit kullanırken sürekli kusardım yaklaşık 2 ay kullandım sonra doktorum bıraktırdı
istanbul3434 EbruAslan canim doktoruna mutlaka sor benim ilk 3 ay bulantim oldugunda “ictigin folik asiti kusmuyorsan sorun yok” demisti. Folik asiti kusmana mutlaka doktorun bir yonlendirmede bulunacaktir dikkate alinmasi gereken bisey.
EbruAslan Mom091 yan etki sanmıyorum çünkü daha içerken iğrenç gelmişti tadı ve kokusu 😢 ilaç kullanırken hep zorlanıyordum zaten ama zorla 2 saate yakın tuttum içimde etkisi varmıdır?
Mom091 EbruAslan uff tadindan tiksindin sen o zmaaaan 😣 decavitte oyle folik asit bitsin ona baslican kocaman bisey tadi beni mahvediyordu covid oldum tadim kokum gitti smdi hcbirinin tadini alamiyorum🤦🏻♀️Tabi hemen erir zaten etkisi kaybolmamistir ☺️
EbruAslan Mom091 umarım öyledir. Sizede çok geçmiş olsun dikkat edin kendinize. momvital plus takviye olarak verdi içerisinde yok yok ama inşallah alışırım ve kusmam 😢
Mom091 EbruAslan cok tesekkur ederim 🌸 dilinin en arkasina yerlestir hemen suyunda hazir olsun bol su ile gonder oyle hic anlamiyosun
Eylul2107 EbruAslan bende decaviti icemiyorum portakal suyu sıkıyorum onunla iciyorum yoksa tadi midemi bulandiriyor
Fatma_7 Benimde hep merak ettiğim şeydi. Bulantılarım olduğu için korktuğum şey ilacı içer içmez kusmak. Yutulan ilaçlar yarım saatte etkisini gösteriyormuş malesef. O yüzden içer içmez kusmamak için direnin derim 🙂
EbruAslan Mervemelih kusmak sorun değil artık alıştık günlük rutinimiz olduda 🤣 ilaç etki etse en azından o kadar içiyoruz🥰
EbruAslan istanbul3434 ilk 3 ay kullandığımda sorun yaşamadım. Şimdi değiştirdik yeni başladığım kusturdu. İlk 3 ay ki mi çok önemliymiş.
Gulsen4224 EbruAslan benim de boğazımda kaldı cnm yuttum ama Boğaz’ımdan aşağıya inmedi hissediyordum affedersin ama sonra kustum sizin gibi 🤦🏻♀️
istanbul3434 EbruAslan benim bulantim 3 ay surdugu icin sonrasini sorma geregi duymamistim canim bilmiyorum o yuzden. Sen kendi doktoruna sor vitamini folik asiti kusmak sorun olabilir en dogrusunu doktorun soyler