minikprensesimmm 29.haftadan merhaba☺️ İsimli hastane çıkışlarınızı nerden yaptırdınız elinize ulaştıysa resimleri ve memnuniyet durumunuzu paylaşır mısınız? Bende isimli düşünüyorum da fikir edineyiiiiimm😍
Havva Boncuklu olanlardan yaptırmayın ben kızıma yaptırmıştım döküldüler. Hatıra saklanacak bu defa nakışlı yaptırmak istiyorum nasip olursa instagramda sayfalar var bakacağım
Burcussskdr Ben unıqondan yaptırdım çok güzel oldu tuğba kuğu da var bu işi iyi yapanlardan ikiside güvenilir sayfalar 😊 ben ilerleyen zamanlarda oyun minderide yaptıracağım 🥰
nur2 ınstagramdan Rana tasarım a yaptırıyorum daha gelmedi öncesin de tasarlayıp fotoğraf atıyorlar her soru ya net kısa cevap aldim 4 gözle bekliyorum kargo kapıda ödeme de ücretsiz ayrıca 😊😊