4 cm açılma olduktan sonra iğne yapılıyor belinizden ve yaklaşık 8 saat uyuşuk kalıyor belden aşağınız. Doğum başladığında ebe size ıkınmanız gerektiğini söylüyor sadece. Acı anlamında bir şey hissetmiyorsunuz. Uyuşma hissi geçtiği zaman biraz ağrınız olur ama zaten ağrı kesici verecekler. Ben çatım dar olduğu için epidural sezeryan yaptım. Çokta memnun kaldım. Sadece sonrasında belden aşşağısı uyuşuk olduğundan bebeği tutmak ve emzirmek zor oluyor. Şimdiki doğumda genel anestezi düşünüyorum ama daha doktorumla konuşmadım bakalım o ne tavsiye edecek