Melekaksuu ben kolsuz alıyorum üstüne giyer diye çünkü ilk doğduğu zaman üşürler zaten sarıcaz ince battanıye ye uzun ince kol ama içine kızımda da almıstım beyaz yinde uzun kollu hastane çıkışında olan ondan alıcam Temmuz gibi kısa giyerler yiğenim nisanda dogdu öyle olmustu benımde Mayıs bası