Elifaysu tatlım hangimiz biriz ki hangi bebek bir olsun hepimiz farklıyız hepimizin hamileliği farklı sonucta ben 39 da dogurdum ama keske 40 41 hatta durursa doktor sakınca görmezse 42 ye kadar dururdum tansiyon yüksek olunca suniyle dogum yaptım ben bebegimin emme refleksi tam gelişmemişti doktor bile 1 2 hafta bekleseydik parmagını emerek cıkartırdık tosbiği dedi tabi önce sağlık ama emzirmek o kadar güzel ki ve bebekler ilk an hemen o sütü emerse harika bişey ben sırf o yüzden beklesin son haftaya kadar diyorum tabi kucuk doganlarda emiyor emmiyo durumu yok ama emme refleksi tam oturmuyo bazılarında o yüzden memeyi tutmada vs cok zorluk cekiliyor