merhaba arkadaşlar. 21 haftalık hamileyim ama dünden beri tam göbek deliğimin oraya bisey batıyor sanki çok ağrı yapıyor. sabah da göbek deliğimin üstü ile göğsümün arasında oldu bu ağrı. hatta yataktan kalkamadım bile nefesimi kesti. bu durumu yaşayan var mı ya da normal midir