Herkese merhaba. Ben önce gebeliğimin 5. haftasında saçımı ıslak bıraktığım için grip tarzı bir şey geçirdim ama annem bayağı ilgilendi, yedirdi içirdi bir şeyim kalmadı. Tamamen iyileşmiş gibiydim. Şimdi kendi evime geldim. Önce 7 haftalıkken ciğerden öksürmeye başladım. Ateş falan hiç yoktu ama bir de bulantı ve kusmalar da başlamıştı. Bayağı zorladı beni, bağışıklığım normalde bile çok düşüktür benim. Sonra o da geçti, ama şimdi 8 haftayı bitirdim. Bu kez de inanılmaz burun tıkanıklığı ile uyandım. Burun tıkanıklığım akıntıya dönüştü. Yine ateş veya başka şikayetim yok ama halsizim. Bildiğin normal grip gibiyim. Hamilelik yüzünden ne yapayım, ne kullanayım bilmiyorum. Doktora gitmeme de henüz var, siz böyle bir şey geçirdiniz mi hanımlar ne önerirsiniz?