Cemrece Selam kizlar ikili tarama oldum simdi 17.haftamdayim 3lu tarama olucam persembe gunu. Sizler yaptirdiniz mi yine 2li tarama gbi kan mi vericem
Miumiu Cemrece Canım doktorun mu özellikle istedi 3lü taramayı? İkili taramada sorun olmayınca 3lü 4 lüye gerek yok demişti benim doktorum da merak ettim
Cemrece Miumiu ikili de bi sorun cikmadi cok sukur evet doktorum sanirim butun testleri yaptiricak 😅 Ben de yaptirmaz diye dusunmustum ama..
Cemrece Gonec_seyhan Once normal ultrasyon da bebise bakiyolar canim ense kalinligi falan olculuyor sonra senden kan aliyorlar test sonuclarina gore bilgilendiriyor doktorun 11.haftada falan yapiliyor