Esracobanesram Kızlar hcg derecesi nasıl doktorum sekreterine bir yanlışlık var dedi hcg yüksek dedi ama bana yok birşey dedi sizce bir terslik mi var Beta hcg 97610,0. Çıktı on haftalık gebeyim ultrasonda bebek iyi dedi sizce
iremgun Esracobanesram 10 haftalık neden beta bakıldı ki? İlerleyen zamanlarda hiç beta bakıldığında duymamıştım
iremgun Esracobanesram anladım çok geçmiş olsun. progestan verdi mi? ya da kese etrafında falan kanama alanı gördü mü?
Mommy2b Esracobanesram evet 9.000 ya da 90.000 olsa anlaşılır ama anormal fazla çıkmış sayı. Şöyle söyleyeyim km yerine cm sayısı yazılmış gibi
Esracobanesram Mommy2b peki bu fazla sayılar çıkmış diyonuzya böyle hatalar yapilirmi normal bir hata mı yani
Mommy2b Esracobanesram bilgisayar kaynaklı ufak bir hata olabilir ama benim bildiğim 10.hafta dolaylarında o sayı normal emin olmak için tekrar internete baktım orada da öyle yazıyor. Doktorunuz tabi daha bilgili başka bir şeyle kıyaslayarak farklı sayı bekliyorsa bilemem neye göre fazla dediğini 🤷🏻♀️ bebekte sıkıntı yoksa takmayın kafanıza ama ya
Esracobanesram Mommy2b bebekte sıkıntı yok dedi kalbi atıyordu ama internette araştırdım yüksek hcg dovn sendromu olabilir yada başka bir sorun
Mommy2b Esracobanesram yapmayın bu kadar incik cincik her kötü ihtimale takılırsanız zehir olur gebeliğiniz. Çok güzel bir döneme girdiniz hayatınızda tadını çıkarın 🌸 güzel düşünün güzel olsun bütün stresi hissediyor bebekler