Defo11 Kızlar 13-4 haftalığım ve biraz önce merdivenlerden düştüm sert düştüm biraz ve hafif bir agrı gibi kramp oluştu kasıklarımda fakat kötü değilim bişey olur mu ya gitmelimiyim Hastaneye yoksa biraz Beklemelimiyim
H-melek Defo11 ağrınız varsa gidin mutlaka. BEn de düşmüştüm doktorum karnının üstüne düşmediysen ve sert değilse korkma demişti ama benim hiç ağrım ve açım da olamamıştı bebişi de hissettim hemen o yüzden gitmedim. Siz şiddetli düştüyseniz gitmenizi tavsiye ederim
Babyy1S Defo11 bebek iyimi bunu bilmiyorsunuz yani bir sorun olduysa eger belirtileri bi.kac gun snrada gosterebilir o yuzden doktora gidip beklemedn muayne olun burda vakit kaybetmeyin