HasibeBurhan12
benim kasıntıdan kanayacak duruma geldi
yok karın gerilmesi büyümedi çatlak dediler
En son kalktım cildiyeye gittim meğer Egzama olmuşum , gebelikte oluşabiliyor egzama çok kişide boşuna kendimi kaşı kaşı harap ettim
3 tane krem verdi 3 gün de de iyileşti şükür
hemen cildiyeye git göster