Rmysssa bekleyip gittikten sonra netleşir herkeste aynı durum olmuyor maalesef ama hayırlısı olsun hakkınızda benim ilk gebeliğimde sağlıksız gebelikti kalp atışı durunca kürtaj oldum o zman çok üzülmüştüm ama sonradan hayırlısı dedim istediğimiz kadar üzülelim olacağına varıyor şimdi tekrar gebeyim çok şükür bir sıkıntı olmadı şimdiye kadar sizde oluruna bırakın 🙏🏼😊