momteacher Minesimsek12 palmers losyonu çok güzeldi çok iyi nemlendiriyordu, şimdi bitirdim, arifoğlunun karışım yağları var ondan aldım bakalm deniycem
hhulyas Minesimsek12 lierac tarzı bir kreme bir sürü para vermeni hiç tavsiye etmem. ben aldım kremi kullanırken çok kaşıntı yaşadım çatlama belirtileri başladı yani. sonra onun yerine kantaron yağı hindistan cevizi yağı bebek yagi bunları kullandim. çok daha rahat ettim ve bence çok çok daha etkililer.
Merinosunannesii Minesimsek12 ne alırsan al ne kullanırsan kullan catlayacagı varsa catlar bacım her şeyi kullandım 23 haftalıgım göbüşte basladı çatlaklar umrumda mı hayır hiç değil can taşıyoruz 🤭
Yasemin301 Minesimsek12 pahali kremlere gerek yok denemis biri olarak soyluyorum lierac felan fazla nemlendirmiyor bir bebek yagi bile isinizi gorur bi de bol su yine catlarsaniz tamamen genetik
Elifkyhn1993 Bn bio oil kullanyrum cildin cok kuru deilse genetiktede asiri catlama olayi yoksa 5.ayida gecmediysen cok yeterli bnce iyi nemlendiriyo bnm 1.de catlagim yok denecek kdrdi onu kulland smdi 2.ye hamileyim 7aylik yine kullanyorum catlagim yok
hhulyas Songultugraaa her duştan sonra tüm vücuduma bebek yagi sürdüm. sonraki zamanlarda da lierac kantaron karıştırarak sürdüm. kasıntı hissi de geçti.