Elagny97_ canım benim de 20. haftadan bu yana 18 mm. Progestan ve magnezyum kullanıyorum. Doktorlar yatış verdi reddettim. Başka doktora gittim yatırmadı. Hastaneye çok yakınım sadece. 24. haftaya geldim. Doktorun bana dediği ayağa kalkma ve bebeğin suyunu çok arttırma, dolayısıyla şeker yeme. Çok yeme. Birçok kadın bu şekilde doğuma kadar gidiyor dedi doktorum. Komşunun da tam 18 ve ona da yatış vermemişler. Progestan ve magnezyum. Kaldı ki 27. haftadan sonra çok ciddi yaşama oranları var. Senin haftan da gerçekten güzel ve hastanedesin emin ellerdesin. Hiiiç stres yok, sürekli yat.