Melike677 Kanamam var 5 gündür, arada ağrım da oluyor düşük riski var kese henuz duruyor 5 haftalığız, progestan mıdır nedir o ilac kananamı kesmiyor aksine açıyor ve agrı yapıyor doktorum vermısti var mı basına gelen? Genelde bu ilaç fayda eder bıktım artık.
Angelsmom29 Melike677 benim de 5 hafta ve 7 hafta arası yogun kanama ve kahverengi lekelenme olmuştu 6 gün hastanede yatmıştım iğne ve progestan kullandım hala da kullanıyorum progestan cok şükür 14+5 haftalık olduk biz ilaçlarınızı aksatmayın bol su için ve sürekli yatın inşallah sizde sag salim atlatırsınız rabbim şifa versin inşallah 🤲
Angelsmom29 Melike677 bilemedim ama o ilaçların cok faydası var ilaç bende de bir süre etki etmedi 2 hafta lekelenme devam etmişti ama şu an gecti cok sükür
Angelsmom29 Melike677 bende pıhtı gelmemişti inşallah bir sorun yoktur rabbim size bağışlasın inşallah 🤲
Pelinbyrktrlr Melike677 progestan hormon ilacı, progesteron hormonu gebeliğin devam etmesini sağlayan hormon öyle bir etki göstermez aslında tam tersine kanamanızı kesmesi lazımdı🙄
Melike677 Pelinbyrktrlr evet arayacağım eşimi beklıyorum, artık dusuk degıl adet mı oluyorum zannediyorum 😂 dusuk olsa keserdı