Mom089 hemşireyim doktor kontrollerine giderken nöbet değiştirmek istediğimde sürekli birileri bir şeyler diyor. Her kafadan bir ses çıkıyor. herkes sağlıkçı gibi konuşuyor. Ben zaten doktorla konuşuyorum sağlığımı, bana destek olmalarını bekliyorum. Kimse beni anlamak istemiyor sanki. 1.5 senelik evliyim, evlendiğimde taşındım ve yaşadığım yerde iş arkadaşlarımdan başka arkadaşım yok. Burada böyle güzel mesajlar okumak bana iyi hissettiriyor teşekkür ederim çok haklısın😊