Yumurcakk Zeynep0332 bana 50 g lı vermıs cokmu yüksek oluyo ? Bide 4 hafta kullanıp test edıcekmıs sanada gecmıs olsun tatlım🥰
Kubrabdr Yumurcakk ben 7 aylık hamileyim 7 aydır içiyorum hiç Bi sıkıntı yok elhamdülillah çok şükür korkutma kendini hiç. Bir şey olmuyo stres yapma
Sulleersoy Benimde gebelik öncesi sıkıntı yoktu 5. Haftada TSH 15 çıktı ilaç kullanıyorum. Ayda bir tahlil veriyorum kontrolü elden bırakmayın bebeğin gelişimi için çok önemli özellikle ilk 3 ayda
Yumurcakk Sulleersoy benım 4. Ayıma girdim cıktı canım bakalım basladım bugun ilaca insallah bi sıkıntısı olmaz peki doğum yaptıkan sonramı kullancaz
Sulleersoy Yumurcakk doğum sonrası tekrar tahlil yapılıp değerlendirme yapılacakmış. Bazen gebelik sonrası troid sorunları devam edip ömür boyu ilaç kullanmayı gerektirebilirken bazen doğum sonrası değer normale dönüyormuş
Bebek4545 Kızlar bunun bir belirtisi var mı hemileyim boğazıdma değişik bir his var acaba guatr falan mı olabilir mi