moom Heeyy ! :) selam anneler ve anne adayları** Ben pcos hastasıyım, doktorum metformin ve inofolic başladı.. 1 ay sonra da hsg çekilecek.. Beni ışıklandırır mısınız 🖤🙏🏻🌸
Eda_nur46 Bende de pko var usg çekildim kullandığım ilaçlar farklıydı aşılama oldum olmadı inşallah sende olumlu olur 😔🤲🏻