Bende doğum hikayemi paylaşmak istedim. ilk gebeliğimdi gece 2 gibi hafif sancım geldi lavaboya gittim baktım nişanım gelmiş . Eşime söyledim geri uyudum oda zaten uyuyordu yarı uykulu ne dediğimi
anlamamış neyse sabah 6 gibi kalktım dedimki ağrılarım çoğaldı kanamam falan bu şaşırdı falan ilk duyuyor edasında gidelim hemen namazı kılayım dedi . Ben hemen gittim çay demledim kahvaltı hazırladım zaten evimin tüm işinide hazırlıklı olmak için her gün yapıyordum bırakmıyordun iş eşim namazı bitirince hemen cıkalım dedi yok dedim gel kahvaltı yapalım öyle gidelim delimisin dedi 😃ben sana yolda bir şeyler alırım yersin neyse indik arabaya gitti fırından aldı bir şeyler yiyerek gittim ama arada ağrılar sıklaşıyor vardık hastaneye devlet hastanesi muayene oldum acilden girip açılma başlamış ama yatıracak oda yok hastanede dolu hepsi dedim ben olsun ayakta gezinerek beklerim doktorda tamam 1 saatte bir gel kontrole muayene edeyim dedi açılmayı tamam dedim ben hastane bahcesinde sürekli yürüyorum eşimle beraber ağro geliyor duruyorum gidince yürüyorum sabah 7 den 12 ye kadar yürüdüm dolaştım açıkınca eşime dedim et yemek istiyorum çıktık hastane dışına restorant arıyorum bulamadım içime sinen yer yok girdik hastaneye tekrar kantinde tost çay yedim derken eşim cuma namazına gidicek bende doktorun yanına tekrar kontrole girdim açılma çoğalmış kanlar gelmeye başladı derken doğumhaneyi aradı yer yok dolu neyse birini çıkartmışlar doğumhaneden odaya almışlar sen daha doguramadın diye 😂beni alacaklar oraya çıktım yukarı refakatçim yok eşim camide telefonumu bırakıcak kimsen yok koridorda hemşire gel diyor yürüyemiyorum arada ağrı geliyor kitleniyorum kalıyorum neyse zar zor doğum haneye girdim bunlar lavman yapıcan idrar vericen dedi elime iki tüp verdi ne lavmanı ne idrarı doğum başladı toplndı doktorlar 1 .5 saat içinde doğumu yaptım eşimde cuma namazından sonra dedesinin mezarlığına gitmiş yakın diye dua etmeye bizde ulaşamıyoruz adama 🤣 neyse aradılar hastaneden ulaşıp söyledir namazla mezarlık arasında doğurdum ben bebeğimi Allah her kese kolay doğum nasip etsin biraz uzun oldu kusura bakmayın şimdi yine hamileyim bakalım nasıl olucak :)))))