Beste0636 Bugün doktora gittim kese göründü ölçüm yaptı 4+6 çıktı yolk sacı oluşmaya başlamış dedi o ne oluyor bebek ve kalp atısı icin 10 gün sonra gelmemi söyledi
Nnnnnmmm Yolksac bebeğin plasenta oluşmadan önceni beslendiği kese. Yolksac oluşması demek yani gebeliğin var olduğu bir embriyonun oluştuğu anlamına geliyor .
annee27 Kesenin ici bos degil bebek olusuyor demek 😊 yolk kesesi olusur sonrasinda bebis rabbim saglikla kucagina versin ins. 🙏😊
Beste0636 annee27 ay insallah gebeliğimi çok erken öğrendim o yüzden sürekli doktorlar kötü kötü şeyler söylediler boş gebelik olabilir falan dediler çok mutlu oldum hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım 🤲🏻
annee27 Beste0636 evet cok erken ogrenildiginde dr. Biraz tedirgin ediuor bende oglumda erken ogrenmistm ikidebir kan veriyodm fln bos olabilir dis olabilir derkn suan 5 aylik oldu da kardesini bekliyor 😊 guzel dusun bol bol dinler ilk 10 hafta onemli