Merhaba hanımlar bu foruma tüp bebeğe başladığımdan beri yazmısımdır uzun zamandır girmiyordum geçenlerde 4.tüp bebeği denedik ve yine olumsuz oldu. Eşimde sperm hareketsizliği morfoloji bozukluğu var bunun için ayrıyetten birşey yapan oldu mu hareketliliği artıracak acaba.