Gd1992 Kızlar 2 gun sonra 40ımız cıkıcak ınsallah artık saclarımı boyatabilir mıym acma boyama işlemi olcak buarada emzırıyorum tecrubelı anneler ?
Aysun1983 Gd1992 emzirirken de mi boyatılmıyor ya 🙄ben kızım da boyattım ama 14 aylıktı hatta açma boyama yaptırdım hala da emiyordu
Gd1992 Aysun1983 vala cnm bılmıyorım kımısı boyanır dıyor kımısı acma ıslemı var boyanmaz dıyorlar bende sasırdım vala 😂
Aysun1983 Gd1992 ben hiç doktora falan danışmadım bu konuyu cnm ama kuaförüm kesin bilgisi vardır bu konu hakkında eğer boyatılması sakıncalı alsa boyamazdı benim kuaför mesela gebelikte asla boyamıyor doğur gel yoksa boyamam der hep 😀