Merhabalar sevgili anne adayları 🤷🏼♀️ En başından beri kendimi normal doğuma adapte etmiştim hatta kendime mormal doğum yanlısı bir doktor tercih ettim doktorumda bende normal olsun çok istedik ama doktorum ve ebelerin yaptığı çatı muayenelerinden sonra ön çatı kemiğimin çok fazla basık olduğu ortaya çıktı bebek iri olmamasına rağmen o kemiğin bana çok sıkıntı yaratacağını anlattılar ama yinede suni sancı deneyelim istersen dediler fakat hem kemik sorunu hem açıklık 0 olması beni çok korkuttu doktorumla ortak karar sezeryana karar verdik 😢 yarın saat 8.30 da sezeryan oluyorum 39+3 üz çok korkuyorum sezeryan olmaktan olanlar bana akıl verebilir mi beni nasıl bir süreç bekliyor 😢😢😢😢😢