İlk doğumum suni sancı ile normal doğum oldu doğum anı güzeldi fakat bebeğim iri olduğu için dikişlerim coktu bir hafta sonra açıldı tekrar dikildi iyileşmesi 20 günü buldu. Sorum şu kızlar sizce tekrar normal mi olmalıyım sezeryan mi ? 34 haftayım suan ve bebeğim yine iriymiş 🙄 tecrübeli olanlar varsa fikirlerinize ihtiyacım var ☺️