Ayy ama dün doktorumdaydim sancim hic yok disari kadar ciktim bisey almaya bacaklarimdan assa kanlar akti dun ultrasonda kanamam gozukuyor dedi zaten ama bu kadar gelmiyorduu cok sidettli geldi suan uzaniyorum gitsem bile sancim olmadigi icin bisey yapmiyorlar progestan verecekler oda var zaten kullaniyorum ama allttan atmaktan sıkıldım artik bu yuzden kullanmak istemiyorum sizde ağızdan alsam sıkıntı olur mu