Herkese merhaba hanımlar benım daha önce 1 dusugum oldu ve test yapılmadı yanı pıhtılaşma varmı yok mu bılmıyorım. Tekrar hamıle kalınca dr önlem amaçlı coraspin verdı ve 30-34.haftalarda bırak dedı . Allah korusun korkuyorum yanı ya pıhtılaşma varsa bende bırakınca sorun olurmu dıye