Kızlar bugün kontrolüm vardı 23+2 günlük gebeyim kan idrar felan bakıldi. Doktorum tiroid değerimin yüksek olduğunu bebekte zeka geriliğine yol açabileceğini söyledi ayrıca karaciğer yağlanması var 2 gün idrar topla dedi perşembe günü tekrar gel başka bölümlere sevk edicem dedi. Hamilelikte böyle durum yasayan var mı çok endişe ediyorum