Eylulunannesiii Goncikim 34+4te kızım a doğum yaptım kızım 6gun kuvezde kaldı çok şükür şuan 3yasinda içinizi ferah tutun Allah sağ saglim kucağınıza almayı nasip etsin
_aycaccelik Benim de 30dan beri erken doğum riskim var kızlar bugün 38+1im dinlenebildiğiniz kadar dinlenin ağır kaldırmayın kafanızda kötü düşünceye yer vermeyin hep dua edin Allahım onlara sağlık versin 🙏🏻
Eylulunannesiii Goncikim erken doğum riskim olduğu için bol bol kaşar ve muz yedim ise yaradi2760 Gr dogdu
Fozlem Benimde erken doğum riskim var 30. Haftadayız hiç üzülme bebeklerimiz çok güçlü tutanacaklardır 💪🏻 kaç kilo doğdu ?
beyza-guven bnmde 23 uncu haftadan beri erken doğum riskim var 32 inci haftamdayim. insallah zamaninda vaktinde dogar